Umów się
Kontakt
Sklepy
Zaloguj
Ulubione
Koszyk 0
Zaloguj
  1. Komfort

KOMFORT WŚRÓD NAJLEPSZYCH

SKLEPY KOMFORT S.A. to firma obecna już od ponad 30 lat w Polsce, a od 2014 jest częścią Grupy Michał Sołowow. Marka KOMFORT oferuje klientom urządzanie domu od A do Z. W swoim portfolio ma ofertę kompleksowego urządzania łazienek, kuchni, salonów czy tarasów, a na stronie www.komfort.pl można kupić również krzesła, stoły, kanapy, meble salonowe, oświetlenie jak również drzwi oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Firma słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów, paneli i wykładzin połogowych.


KOMFORT SIĘ ZMIENIA

Do niedawna firma była postrzegana przede wszystkim jako lider branży podłogowej. O ile pozycja KOMFORT w tej dziedzinie pozostaje niezachwiana, to w ciągu ostatnich kilku lat zmienia się sposób postrzegania marki. Dzieje się tak w związku z wprowadzeniem do asortymentu marki zupełnie nowych kategorii produktowych: łazienek oraz kuchni i szaf. Najnowsza oferta produktowa oferuje naszym klientom starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, a także wykładzin dywanowych i elastycznych. KOMFORT słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów – klasycznych, nowoczesnych, w stylu vintage i dziecięcych. W naszej ofercie dostępne są również drzwi, dekoracje oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Wszystko to powoduje, że obecnie KOMFORT to synonim kompleksowej oferty dla wszystkich tych, którzy remontują czy dekorują swoje mieszkania i domy. Docieramy w najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu światowych trendów, wnętrzarskich rozwiązań i materiałów.

NOWY KOMFORTOWY KONCEPT

KOMFORT to obecnie sieć ponad 160 sklepów w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od 2019 roku firma konsekwentnie wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących rozbudowaną ofertę produktową. Nasze sklepy znajdują się w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju. Pierwszym modelowym sklepem w nowym koncepcie jest KOMFORT w Warszawie, przy ul. Mineralnej. Ostatnim tego typu sklepem był otworzony w tym roku Komfort Home Komorniki pod Poznaniem. To obecnie największy KOMFORTu w Polsce z łączną powierzchnią blisko 400 m2. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia w tym modelu.

MISJA KOMFORTU

Misją firmy KOMFORT jest zapewnienie komfortu zakupów swoim klientom. Jak mówi Prezes Zarządu Wojciech Kiestrzyń: „Mamy dla Polaków fantastyczny format sklepu – Komfort Home. Rozwój tego formatu zapewni klientowi unikalną formułę – zakupy każdego rodzaju asortymentu będą wygodne, a wsparcie zapewni kompleksowa opieka sprzedawcy, call center, projektanta i rozbudowywana infrastruktura online. W Komforcie dostarczymy także usługę transportu i montażu. Jednym słowem wszystko to, co sprawi, że nasz klient będzie czuł się komfortowo podczas przecież nie tak do końca łatwego procesu remontowania”.

KOMFORT OMNICHANELEM STOI

KOMFORT świadomie podjął decyzję o tym, by zapewnić swoim klientom spójne doświadczenia zakupowe bez względu na to z jakiego kanału oni korzystają. Konsekwencją strategii omnichanelowej było między innymi zrealizowanie projektu sklepu online, który już teraz – zaledwie po 2 latach od wdrożenia – sukcesywnie zwiększa swój udział w zyskach spółki. W pojęcie wielokanałowości idealnie wpisuje się także rozbudowywana struktura call center nie ograniczająca się jedynie do obsługi klienta, ale także wspomagająca klienta w procesie projektowania.

PRZYSZŁOŚĆ KOMFORTU

KOMFORT cały czas się rozwija. Widać to po ilości wprowadzanych nowych produktów w obrębie każdego asortymentu, rozbudowie poszczególnych zespołów czy po prostu budowaniu nowych kompetencji. Każdego dnia inspirujemy Polaków urządzających swoje wnętrza, gdzie nasze produkty stwarzają przestrzeń do ich codziennego życia. Teraz także chcemy być obecni na pozostałych etapach procesu remontowania. KOMFORT chce komfortu, pragnie być wszędzie tam, gdzie nasz klient, a nawet wszędzie tam, gdzie nasz klient jeszcze nie wie, że potrzebuje wsparcia. Dążymy do tego, by nasi klienci wskazywali naszą markę jako tą, która jednoznacznie kojarzy się z przyjemnym, przejrzystym i w pełni kompleksowym procesem zakupowo-montażowo-usługowym.

Nic dodać, nic ująć – po prostu KOMFORT.