Sklepy KOMFORT S.A.


Jesteśmy liderem w branży podłóg, ale naszą ambicją jest rozszerzenie działalności o dodatkowe kategorie produktów, niezbędne do aranżacji każdego, domowego pomieszczenia. Podążamy za światowymi trendami, dotyczącymi nowatorskich rozwiązań w aranżacji wnętrz. W innowacyjnym Komforcie działamy kompleksowo, zapewniając nie tylko atrakcyjne produkty, usługi transportu i montażu, ale również doradztwo projektowe. Szukamy ludzi zaangażowanych, którzy chcą uczestniczyć w dynamicznym rozwoju naszej firmy.

  • Kierownik Sklepu

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Gorzów Wielkopolski

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Kierownik

  • Zastępca Kierownika Sklepu

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Gdańsk

    location_on Łomża

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Kierownik

  • Główna Księgowa/Główny Księgowy

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Łódź

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Kierownik

  • Programista SAP

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Łódź

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Specjalista

  • Specjalista ds. Kosztorysów B2B

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Łódź

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Specjalista

  • Specjalista ds. Zakupów

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Łódź

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Specjalista

  • Projektant

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Lublin

    location_on Łomża

    location_on Gdańsk

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Specjalista

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta On-line

    Wybierz odpowiadające Ci miejsce

    location_on Łódź

    access_time

    Pełny etat

    person_pin

    Specjalista

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe. Nasze aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.

Etap 1

Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!

Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.

W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.

Etap 2

Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.

Etap 3

Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

Konsultant ds. sprzedaży

Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).


Szkolenia zewnętrzne

Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.


Szkolenia wewnętrzne

Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.