Kontakt
Sklepy
Zaloguj
Ulubione
Koszyk 0
Zaloguj
  1. Komfort

Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Jeśli zabrakło jakiejś odpowiedzi - czekamy na kontakt pod nr Infolinii: 42 21 44 500

Konto i dane osobowe


Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Można dokonać zakupów bez rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia konta. Rejestracja umożliwia śledzenie statusu zamówienia, podgląd historii zakupów oraz przyspiesza proces zakupowy. Rejestracji możesz dokonać na dwa sposoby:
- klikając w opcję „Rejestracja” na górze strony głównej
oraz
- podczas zakupów i dodaniu produktów do koszyka, gdy wyświetli się okno z formularzem logowania lub rejestracji.

Czy rejestracja w e-sklepie jest darmowa?

Tak, założenie konta jest bezpłatne.

Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Wybierz opcję „Przypomnij hasło” przy logowaniu, umieszczoną pod polem „Hasło”. W odpowiednią rubrykę wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji i przepisz kod z obrazka. Następnie naciśnij przycisk „Wyślij”. Na podany adres zostanie przesłana wiadomość z linkiem do wpisania nowego hasła, przez który będziesz mógł się logować.

Co się dzieje z moimi danymi po rejestracji?

Dane osobowe naszych Klientów są przechowywane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).Dane są gromadzone w naszej bazie wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Za zgodą Klienta mogą być wykorzystywane do innych celów. Udostępnianie danych osobom trzecim jest możliwe wyłącznie stosownym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Dowiedz się więcej czytając Naszą politykę prywatności


Zakupy


Jak mogę szybko wyszukać interesujący mnie produkt?

Najprostszym sposobem wyszukiwania konkretnych produktów jest wpisanie jego nazwy, marki lub kodu produktu w wyszukiwarce na górze strony. Jeśli nie znasz pełnej nazwy lub kodu – wystarczy wpisać jej część, a system sam wybierze i pokaże produkty najbardziej odpowiadające zapytaniu. Aby zawęzić wyniki wyszukiwania możesz wskazać odpowiednią kategorię

Czy mogę zmienić albo anulować zamówienie?

Do czasu opłacenia zamówienia można wprowadzać w nim zmiany - rodzaj zamówionych produktów, ich ilość, miejsce dostawy, sposób odbioru czy płatności. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami (tel. 42 21 44 500).

Czy można sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzać aż do momentu otrzymania przesyłki. Po zalogowaniu na swoje konto możesz obserwować zmieniające się statusy, zależne od etapu realizacji zamówienia.


Dostawa


Gdzie znajdę informacje o kosztach i sposobie dostawy towaru?

W zakładce Transport i wysyłka umieściliśmy informacje na ten temat. Dla niestandardowych zamówień ustalane są indywidualne koszty i sposób transportu. Po złożeniu zamówienia wszystkie informacje można sprawdzić w zakładce „Moje konto”. Wyślemy je także do Twojej w wiadomości po zakończeniu procesu zakupowego.

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Oczywiście, że tak. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wskażesz jeden z naszych sklepów. Odbiór osobisty jest bezpłatny.


Płatności


Do kiedy muszę zapłacić za towar?

Zapłaty za produkt należy dokonać w przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. Dopiero po uiszczeniu opłaty zamówienie na towary cięte będzie kompletowane lub, w przypadku wyboru dostawy pod wskazany adres, towar zostanie przekazany do transportu.

Jak zmienić formę płatności?

Podczas zakupów w e-sklepie wybierasz najlepszy dla Ciebie sposób płatności. Przed zakończeniem zakupów i udaniu się „Do kasy” możesz ją jeszcze zmienić klikając przycisk Powrót w dolnym rogu strony.

Jak otrzymać Fakturę VAT?

Faktury wystawiane są dla firm oraz osób prywatnych. Są one dołączane do każdego zamówienia. Podając swoje dane podczas rejestracji wyrażasz zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

Czy sklep internetowy Komfort umożliwia zakupy ratalne?

Obecnie oferujemy możliwość zakupu na raty za pośrednictwem banków BGŻ BNP Paribas S.A., Alior Bank oraz mBank dla zamówień powyżej 300 zł. Szczegóły oferty znajdują się w zakładce Formy płatności.


Zwroty i reklamacje


Czy mogę zwrócić towar?

Każdy Klient uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w e-sklepie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych według specyfikacji przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu – np ciętych, tkanych, drukowanych pod wzór podany przez Klienta, obszywanych wg zamówienia Klienta czy zamawianych w niestandardowych wymiarach, ponadnormatywnych, wg indywidualnych zamówień Klientów. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Zwroty i Reklamacje.

Co zrobić, gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?

W przypadku uszkodzenia produktu w czasie transportu lub przesłania artykułu z wadą fabryczną możesz odesłać otrzymany produkt i żądać rekompensaty – na podstawie dowodu sprzedaży (faktura VAT, paragon).
Reklamowany produkt możesz dostarczyć do dowolnego sklepu KOMFORT lub przesłać na adres:
Sklepy KOMFORT S.A.
Smolice 1
95-010 Stryków

Co mam zrobić, gdy zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu?

W przypadku, gdy towar ulegnie uszkodzeniu w trakcie użytkowania należy zgłosić reklamację, podając sposób rozpatrywania - z Kodeksu Cywilnego (rękojmia) lub gwarancji (na podstawie karty gwarancyjnej).
Zgłoszenia można dokonać: pisemnie na adres firmy Sklepy Komfort S.A. Srebrzyńska 14 91-074 Łódź; poprzez stronę www.komfort.pl lub w dowolnie wybranej placówce firmy SKLEPY KOMFORT S.A.. W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań należy skontaktować się z konsultantem, tel. 42 21 44 500.